اوجی: اولویت به‌کارگیری کارکنان پروژه‌های نفتی، نیروهای بومی مناطق است

وزیر نفت تأکید کرد که اولویت به‌کارگیری کارکنان پروژه‌های نفتی، نیروهای بومی مناطق است.

به گزارش خبرنگار شانا از اهواز، جواد اوجی، صبح امروز (جمعه، چهارم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی طرح‌های‌ توسعه‌ای وزارت نفت و افتتاح پروژه‌های مسئولیت اجتماعی هم‌زمان با هفته دولت حضور یافت.

وی ابتدا در سخنانی با فرمان راه‌اندازی عملیات اجرایی پروژه تولید پروپیلن از پروپان (PDH) پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، گفت: این پروژه از مهم‌ترین پروژه‌های همسو با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلوگیری از خام‌فروشی است و در پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس گازهای مشعل جمع‌آوری و پروپان تبدیل به پروپیلن می‌شود و زنجیره کامل می‌شود.

وزیر نفت در ادامه برای گشایش ۵۰۰ واحد مسکونی در مسجدسلیمان فرمان صادر و تصریح کرد: فاز نخست این پروژه به برکت ایام سوگواری سیدالشهدا افتتاح می‌شود و وزارت نفت هر قولی بدهد بی‌شک ‌پیگیری و دنبال می‌شود و معتقدیم باید به مناطق نفت‌خیز توجه ویژه شود.

اوجی با تأکید بر اینکه اولویت به‌کارگیری کارکنان پروژه‌ها نیروهای بومی هر منطقه هستند، افزود: تا مجوز محیط زیست برای پروژه‌ها گرفته نشود، هیچ طرحی آغاز به‌کار نمی‌کند و درباره میدان سهراب هم همین‌طور است.

وی همچنین با فرمان آغاز عملیات اجرایی فاز دوم میدان یاران اظهار کرد: ساخت پمپ‌های درون‌چاهی به‌زودی برای ازدیاد برداشت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر نفت در سخنانی با فرمان آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه میدان مشترک بلال گفت: این تلاش‌های جهادی همه نزد پروردگار اجر عظیمی دارد.

اوجی در پایان نیز با فرمان آغاز افزایش تولید نفت در میدان نرگسی گچساران از همه دست‌اندرکاران این پروژه همسو با توسعه و حفظ نگهداشت تولید، قدردانی کرد.

کد خبر 461063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =