۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
  • کد خبر: 461075
حضور وزیر نفت در میز خدمت نماز جمعه اهواز

وزیر نفت به همراه معاونانش امروز پس از نماز جمعه اهواز برای ارتباط بی‌واسطه دولت‌مردان با گروه‌های مختلف مردم، با شهروندان اهوازی دیدار کرد و ضمن گوش دادن به خواسته‌های آنان به مطالباتشان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، جواد اوجی بعداز ظهر امروز (جمعه،چهارم شهریورماه) پس از سخنرانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهوری به مناسبت هفته دولت به همراه معاونان خود، در دیداری صمیمانه با قشرهای مختلف مردم به مطالبات و درخواست‌های مردم که بیشتر مربوط به بخش‌های منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی بود، رسیدگی کرد.

وزیر نفت در این دیدار که ۶ ساعت به‌طول انجامید به بیان اقدام‌های شاخص انجام‌شده در زمینه مسئولیت اجتماعی و منابع انسانی به‌ویژه تبدیل وضعیت ایثارگران در صنعت نفت و به‌کار گیری فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت پرداخت.

به گزارش شانا، وزیر نفت امروز با هدف آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه میدان مشترک یاران، آغاز عملیات اجرایی  طرح توسعه میدان مشترک بلال، آغاز عملیات اجرایی توسعه و نگهداشت میدان نرگسی، آغاز عملیات اجرایی طرح تولید پروپیلن از پروپان (PDH) پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و افتتاح طرح‌های مسئولیت اجتماعی به خوزستان سفر کرد.

در سفر وزیر نفت به خوزستان‌، محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران حضور دارند.

کد خبر 461075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =