اوجی: خدمات بی‌سابقه‌ای به خانواده معظم شهدا شده است

وزیر نفت گفت: در یک سال اخیر خدمات و توجه شایانی به خانواده شهدا شده که نسبت به سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار شانا از اهواز، جواد اوجی بعدازظهر امروز (جمعه، چهارم شهریورماه) در دیدار با خانواده شهدا ضمن ابراز خرسندی نسبت به حضور در میان این خانواده‌ها اظهار کرد: خانواده‌ شهدا به‌واسطه شهیدان خود نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه من و همکارانم است که در خدمت و کمک خانواده شهدا باشیم، گفت: شهیدان وطن ناظر بر کار ما هستند، از این اگر درخواست‌های خانواده شهدا را برطرف کنیم خداوند از ما راضی خواهد بود.

وزیر نفت با اشاره به اینکه در یک سال اخیر خدمات و توجه خوبی به خانواده شهدا شده بی‌سابقه بوده است، گفت: آغاز به‌کار این دولت با مشکلات زیادی همچون کسری بودجه همراه بود که با کمک خداوند متعال این مشکلات در حال برطرف شدن است.


به گزارش شانا، وزیر نفت امروز هم‌زمان با هفته دولت به‌منظور آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه میدان مشترک یاران، آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه میدان مشترک بلال، آغاز عملیات اجرایی توسعه و نگهداشت میدان نرگسی، آغاز عملیات اجرایی طرح تولید پروپیلن از پروپان (PDH) پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و افتتاح طرح‌های مسئولیت اجتماعی به خوزستان سفر کرد.

در سفر یک‌روزه اوجی به خوزستان‌، محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران حضور دارند.

وزیر نفت امروز پس از سخنرانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهوری به همراه معاونان خود، در دیداری صمیمانه با قشرهای مختلف مردم به مطالبات و درخواست‌های مردم که بیشتر مربوط به بخش‌های منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی بود، رسیدگی کرد.

وزیر نفت در این دیدار که حدود ۶ ساعت به طول انجامید به بیان اقدام‌های شاخص انجام شده در زمینه مسئولیت اجتماعی و منابع انسانی به‌ویژه تبدیل وضعیت ایثارگران در صنعت نفت و به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت پرداخت.

کد خبر 461076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =