شرکت ملی نفت ۷۵۰میلیارد ریال برای اربعین اختصاص داد

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۷۵۰میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های مسیرهای تردد زائران اربعین از سوی شرکت ملی نفت ایران تخصیص یافت.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، محسن خجسته‌مهر در حاشیه سفر وزیر نفت به اهواز گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریالی برای مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و ۲۵۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین در مرز مهران در استان ایلام هزینه خواهد شد.

وی گفت: طبق برنامه شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت‌های فرعی وابسته به شرکت ملی نفت ایران اعتبار تخصیصی را برای رفاه حال زائران اربعین در سه مرز چذابه، شلمچه و مهران هزینه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی را همسو با مسئولیت‌های اجتماعی نفت بیان و اظهار کرد: وزارت نفت در دولت سیزدهم ۱۴۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده که ۷۱هزار میلیارد آن مربوط به استان خوزستان است.

خجسته‌مهر افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفت‌خیز و گاز خیز کشور به‌منظور بهبود وضع رفاهی و معیشتی مناطق همجوار نفت و گاز کشور دارد.

در سفر روز جمعه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به خوزستان ۲۳ طرح عمرانی و رفاهی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی نفت به بهره‌برداری رسید.

یکی از این طرح‌ها، تکمیل و ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر۵۱۰ میلیارد ریال در شهر نفت‌خیز مسجدسلیمان بود.

کد خبر 461119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =