جذب بیش از ۱۱ هزار نفر از مشمولان طرح قانون تکریم ایثارگران در صنعت گاز

سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که در یک سال اخیر، ۱۴۶۱ نفر از مشمولان شناسایی‌شده طرح قانون تفسیر بند (و) ماده ۴۴ برنامه پنجم توسعه و ۹۶۴۲ نفر از مشمولان طرح قانون بند (د) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در صنعت گاز جذب شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیروس امیری با گرامیداشت هفته دولت در این باره گفت: این مدیریت همسو با رویکرد دولت مردمی در دولت سیزدهم و تحقق بند ۵-۱۱ برنامه‌ ارائه‌شده وزیر نفت درباره «اهمیت دادن و سامان دهی منابع انسانی و تربیت نیروهای متخصص و متعهد»، اقدام‌های مهمی را در یک‌ سال گذشته در این زمینه انجام داده که مهم‌ترین آن، جذب نیروهای قراردادی و پیمانکاران ایثارگر به طور رسمی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین مقدمات لازم برای جذب ۷۶۵ نفر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت و تبدیل وضعیت ۵۸۱ نفر از قبول‌شدگان طرح توانمندسازی کارکنان مدت‌موقت نیز انجام شد.

سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: این در حالی است که بهبود وضعیت جبران خدمات نزدیک به ۸۰۰۰ نفر از کارکنان قرارداد مستقیم با اجرای طرح گروه‌بندی مشاغل و ارائه فوق‌العاده‌های مرتبط با شغل در دستور کار است، ضمن آنکه ظرفیت جذب بخش‌های مورد نیاز برای استخدام از طریق آزمون سراسری وزرات نفت هم به اطلاع عموم رسیده است.

امیری با بیان اینکه گسترش خدمات الکترونیک برای تسهیل امور کارکنان شرکت ملی گاز ایران نیز دیگر اقدام انجام‌شده در این بازه زمانی است، اظهار کرد: بر این اساس، توسعه حجم آموزش‌های غیرحضوری و استفاده از شیوه‌های نو آموزش مجازی در سال ۱۴۰۰، افزایش بیش از ۶۰ درصدی را نسبت به دو سال پیش از آن داشته، ضمن آنکه روزآمد کردن و تغییرات زیرساختی در سامانه‌ آموزش‌های الکترونیک شرکت ملی گاز ایران نیز با هدف افزایش دسترسی و  عدالت آموزشی این سامانه به هاب تخصصی آموزش الکترونیک وزارت نفت، انجام شد.

به گفته وی، با هدف کاهش شکاف شایستگی‌های ۳۲۱ نفر از افراد ارزیابی‌شده در مرکز ارزیابی و سنجش، ۲۵۶۴۰ ساعت آموزش نیز در این یک‌ سال برگزار شده است.

سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: افزون بر همه این موارد، سند جامع فرهنگی و اخلاقی شرکت ملی گاز ایران شامل خط ‌مشی‌های اخلاقی شرکت در دو بخش درونی و بیرونی شرکت تدوین شد.

کد خبر 461132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =