جای روابط عمومی های بخش خصوصی در نمایشگاه خالی است

یک کارشناس روابط عمومی گفت: در نمایشگاه توانمندی های روابط عمومی های کشور، جای روابط عمومی های بخش خصوصی خالی است.

علی بهزاد روز جمعه در محل برگزاری نمایشگاه توانمندی های روابط عمومی ها در گفت وگو با خبرنگار شانا گفت: در کشور ما ثابت شده است که کارکرد روابط عمومی بخش دولتی ناتوان تر از بخش خصوصی است. وی تصریح کرد: ماهیت روابط عمومی های کشور نباید صرفا دولتی باشد زیرا این امر سبب می شود که تحرک و پویایی روابط عمومی ها در کشور کاهش یابد. بهزاد، به جوان بودن علم روابط عمومی در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به این که این علم به تازگی جنبه آکادامیک پیدا کرده است، برپایی این نمایشگاه برای علمی تر شدن و ارائه راهبردهای علمی روابط عمومی مفید خواهد بود. وی که از مدیران برگزیده روابط عمومی در دوره های قبل است، گفت: به کارگیری علوم و فناوری های جدید از جمله اینترنت و ایجاد شرایط مناسب برای چاپ و ترجمه و سرمایه گذاری دولت دراین بخش سبب توسعه علم روابط عمومی و پیدایی نظریه های روابط عمومی در کشور می شود.
کد خبر 46117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =