سربلندترین وزارتخانه در شرایط تحریم‌ اقتصادی وزارت نفت است

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نوک حمله تحریم اقتصادی به سمت صنعت نفت نشانه رفته است، گفت: سربلندترین وزارتخانه در شرایط تحریم‌های اقتصادی وزارت نفت است.

به گزارش خبرنگار شانا، فریدون حسنوند امروز (یکشنبه، ششم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات طرح‌های گازرسانی در هفته دولت که در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، گفت: امروز صنعت گاز به‌عنوان یک صنعت راهبردی و تأثیرگذار در امنیت و اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست ما رفع ناترازی گاز در کشور است و دولت و مجلس باید برای تقویت زیرساخت‌های حوزه گاز همکاری کنند، افزود: باید به سمت تولید هرچه بیشتر در این صنعت حرکت و برای ناترازی و توزیع عادلانه و به‌صرفه آن تلاش کنیم، همچنین باید برای نظارت، کنترل بر مصرف صحیح که امروز یکی از مشکلات ما در حوزه گاز است چاره‌اندیشی کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده به‌عنوان نماینده اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از زحمات وزیر نفت، معاونان وی و مدیرعمل شرکت ملی گاز ایران تشکر می‌کنم. این اقدام‌ها و فعالیت‌ها در صنعت نفت و گاز در حالی انجام می‌شود که ما در شدیدترین تحریم‌های اقتصادی قرار داریم.

حسنوند اظهار کرد: امروز نوک حمله تحریم‌ها به سمت صنعت نفت است، اما سربلندترین وزارتخانه در این شرایط وزارت نفت است که هم در فروش نفت و هم ارزآوری و هم توسعه میدان‌های نفت و گاز و سایر پروژه‌ها موفق عمل کرده است.

وی گفت: این موفقیت‌ها مدیون تلاش، همدلی و هماهنگی بین دولت و مجلس و وزارت نفت است و مجلس نیز خود را متعهد می‌داند در کنار دولتمردان برای سربلندی صنعت نفت تلاش کند، زیرا هموارسازی مسیر برای شما هدف ماست.

کد خبر 461195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =