مجلس با تمام قدرت در کنار راهبردهای توسعه‌ای وزارت نفت است

نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حوزه انتخابیه می‌تواند به‌ قطب بزرگ منطقه‌ای انرژی در ایران بدل شود، گفت: مجلس با همه قدرت در کنار راهبردهای توسعه‌ای وزارت نفت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، عادل نجف‌زاده امروز (یکشنبه، ششم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات طرح‌های گازرسانی در هفته دولت که در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد با بیان اینکه وزیر نفت اقتدار نظام در حوزه انرژی را افزایش داده است، گفت: مجلس با همه قدرت در کنار دولتمردان و راهبردهای توسعه‌ای فعالیت‌های وزارت نفت قرار دارد و در این حوزه وظیفه نظارتی خود را نیز به‌خوبی انجام می‌دهد.

وی افزود: امروز آذربایجان‌غربی در حوزه انرژی با برخی کاستی‌ها روبه‌روست، باید نهضت گازرسانی به این استان شتاب بیشتری داشته باشد زیرا این منطقه زمستان‌های سردی دارد.

نماینده خوی و چایپاره در مجلس تصریح کرد: شهرستان خوی می‌تواند به‌ هاب بزرگ منطقه‌ای انرژی در ایران بدل شود. این منطقه می‌تواند به حوزه صادرات انرژی تبدیل شود  و خدمات پتروشیمی گسترده‌ای داشته باشد.

نجف‌زاده اظهار کرد: اگر دو سال قبل گاز به خوی و چایپاره  می‌رسید شاهد مرگ ۱۳ نفر در یک روستا به دلیل انفجار کپسول گاز نبودیم.

وی گفت: ۵۴ روستا در این حوزه انتخابیه در حال گازرسانی هستند که باید در اجرای آن تسریع شود، اگر به ۴۶ روستای باقیمانده نیز گازرسانی شود، شهرستان خوی و چایپاره از ۱۰۰ درصد نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

کد خبر 461216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =