مدیر روابط عمومی وزارت اطلاعات گفت: نمایشگاه توانمندی های روابط عمومی های کشور، علاوه بر ارائه و انتقال عملکرد روابط عمومی ها، مکان مناسبی برای داد و ستد تجربه ها است.

محمد رضا معماریان روز جمعه در محل برگزاری نمایشگاه توانمندی روابط عمومی های کشور درگفت و گو با خبرنگارشانا، با بیان این مطلب افزود: برگزاری این نمایشگاه موجب شده است تا کارشناسان و متخصصان فن ازعملکرد یکدیگر، درباره آخرین دستاوردهای عرصه ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی آگاه شوند و از این آگاهی ها برای هر چه بهتر خدمت رسانی به مردم بهره گیرند. وی تصریح کرد: روابط عمومی های دستگاه ها و سازمان ها به منزله پل ارتباطی با مردم به شمار می آیند از این رو وظیفه حساس و مسئولیت خطیری برعهده آنها است. معماریان اظهارداشت: اطلاع رسانی صحیح، مطلوب و بموقع به عنوان یکی از اصلی ترین وظایف روابط عمومی ها است ضمن این که مردم نیزاین حق را دارند که این اطلاعات با شیوه های مناسب دراختیارشان قرار گیرد. مدیر روابط عمومی وزارت اطلاعات گفت: روابط عمومی این وزارتخانه نیز همچون دیگر روابط عمومی های دستگاه ها و سازمان ها خود را موظف می داند تا جایی که منافع و مصالح امنیت کشور به مخاطره نیفتد، افکار عمومی را از عملکرد و فعالیت های وزارت اطلاعات آگاه سازد. وی افزود: به همین منظور روابط عمومی وزارت اطلاعات برای آگاهی قشرهای مختلف مردم، در بیستمین سالگرد تاسیس این وزارتخانه، با برپایی نمایشگاهی بخشی ازفعالیت های این دستگاه را در معرض دید افکار عمومی قرار داد. معماریان تصریح کرد: حضور وزارت اطلاعات در نخستین نمایشگاه توانمندی های روابط عمومی های کشور نیز گام دیگری است که برای ارتباط و تعامل هرچه بیشتر این وزارتخانه با مردم و آگاه سازی مطلوب ترقشرهای مختلف جامعه ازعملکرد سربازان گمنام که فرزندان صدیق و مخلص این آب و خاک هستند. مدیر روابط عمومی وزارت اطلاعات همچنین بر لزوم تداوم برگزاری این نمایشگاه در سال های بعد تاکید کرد.
کد خبر 46143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =