همکاری با دانش‌بنیان‌ها بازدهی صنعت پتروشیمی را افزایش می‌دهد

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت پتروشیمی می‌تواند بازدهی در این سیستم را بالاتر برده و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی شود.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری‌نیا روز سه‌شنبه (هشتم شهریورماه) در حاشیه آیین رونمایی از دو محصول پارک در حوزه صنعت پتروشیمی گفت: پارک پردیس و شرکت‌های دانش‌بنیان، ظرفیت خوبی برای همکاری با صنعت پتروشیمی کشور را دارند، یکی از ساختارهای پارک فناوری پردیس شبکه فن‌بازار ملی ایران است که هدف آن استفاده از ظرفیت‌ها و فراهم کردن شرایط مناسب بازار برای صنایع کشور برای شناسایی نیازها و رفع آن با توانمندی و قابلیت‌های دانش‌بنیان‌هاست.

وی با اشاره به بررسی نیازهای صنعت پتروشیمی ازسوی شرکت‌های دانش‌بنیان طی یکسال گذشته افزود: پیش‌تر تفاهم‌نامه‌ای با پتروشیمی امضا شد که نخستین تأثیر آن در قالب رونمایی از دو محصول تازه با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ارائه شد.

رئیس پارک فناوری پردیس با بیان ظرفیت خوب این مجموعه در حوزه صنعت پتروشیمی تصریح کرد: همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت پتروشیمی می‌تواند بازدهی در این سیستم را بالاتر برده و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی شود.

صفاری‌نیا اظهار کرد: پارک فناوری پردیس خود را موظف به پیگیری فعالیت شرکت‌های عضو در تولید محصولات و همکاری با صنعت پتروشیمی توسط فن‌بازار دانسته و حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

کد خبر 461436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =