اوجی نگاهی ویژه‌ به رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت دارد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فردی در رأس وزارت نفت قرار گرفته است که افزون بر اشراف کامل به این بخش، دغدغه رفع مشکلات این صنعت و کارکنان آن را دارد.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به  سفرهای وزیر نفت به مناطق نفت‌خیز و گاز خیز کشور در چند ماه اخیر گفت: نخستین سفر وزیر نفت دولت سیزدهم به منطقه عسلویه بود که همان زمان هم گفتم این سفر، انرژی مضاعفی به کارکنان مناطق عملیاتی صنعت نفت داد.

وی افزود: فردی که در میان مردم است، دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم خواهد بود، آقای اوجی از مردم و نفتی است و این صنعت را به‌خوبی می‌شناسد و در میان مردم به‌ویژه کارکنان صنعت نفت حاضر می‌شود و پای صحبت‌های آنان می‌نشیند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به مناطق نفت‌خیز دارد. کسی که بدون فوت وقت دستور اجرای رفع مشکلات صنعت نفت و کارگران این صنعت را می‌دهد، بدون شک همان شعار مردمی و انقلابی بودن رئیس دولت سیزدهم را دنبال می‌کند.

احمدی اظهار کرد: هر میزان نیروی انسانی را تقویت کنیم در این کار سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، هرچند کارهایی برای معیشت سرمایه انسانی صنعت نفت انجام شده است، اما باید بیش از این باشد.

کد خبر 461589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =