رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از شرکت گاز اصفهان قدردانی کرد

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از عملکرد شرکت گاز استان اصفهان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمد اسلامی در آیینی به مناسبت هفته دولت گفت: حفظ حقوق مردم در مسیر خدمت‌رسانی در اولویت است، رسالت اصلی ما خدمت به مردم بوده و همه کارمندان خادمان مردم هستند.

وی با اشاره به وضع مطلوب گازرسانی در استان اصفهان تصریح کرد: خدمت به مردم و تلاش برای رضایتمندی خلق در بالاترین درجه عبادت قرار دارد و مدیر نمونه باید در دستگاه محل خدمت خود تأثیری بسزا در بهره‌وری داشته باشد و با رفتار مناسب با ارباب‌ رجوع آنچه را که در دین مبین اسلام‌ آمده به‌خوبی نشان دهد و برای خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکند.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور، خداباوری و مردمی بودن شهیدان رجایی و باهنر را مهم‌ترین دلیل جاودانگی و ویژگی بارز ایشان دانست و افزود: این دو شهید الگوی شایسته‌ای برای کسانی است که لباس خدمتگزاری به مردم را بر تن کرده‌اند.

وی با قدردانی از عملکرد مطلوب شرکت گاز استان اصفهان یادآور شد: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی مناسب به درخواست‌ها و مشکلات مردم در حوزه گازرسانی و تلاش برای کسب رضایت مردم دلیل انتخاب مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر خدمتگزار مردمی میان دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

کد خبر 461666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =