بازدید مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی از مجموعه تأمین‌کننده تجهیزات صنعت نفت

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی به همراه گروه کارشناسی از مجموعه توانمند تأمین‌کننده و سازنده تجهیزات با فناوری برتر صنعت نفت بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری با رویکرد حمایت از ساخت داخل، به‌منظور حصول اطمینان از پشتیبانی مناسب تجهیزات مورد نیاز طرح بزرگ ضربتی تولید زودهنگام گاز ضمن بازدید از مجموعه سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز با تولیدات این گروه صنعتی آشنا شد.

وی در این بازدید میدانی از سطح توانمندی این گروه صنعتی ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به حسن سابقه همکاری نفت مناطق مرکزی ایران با این مجموعه سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز، در رابطه با تأمین کالا و تجهیزات سرچاهی در سنوات گذشته و برنامه تکلیفی که این شرکت برای افزایش تولید گاز دارد، باید سطح همکاری‌ها بیش از پیش ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ابتدای این بازدید، طی نشستی با مدیران و مسئولان این گروه صنعتی بزرگ، ضمن تشریح حوزه فعالیت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و برشمردن ظرفیت‌های همکاری دوجانبه از عملکرد گروه صنعتی یادشده تقدیر کرد.

به گفته مسئولان شرکت مذکور این گروه صنعتی، با قابلیت‌های فناورانه‌ بالایی که دارد و تنوع تولیدات، به‌ویژه برای بهره‌برداری در صنعت نفت، آماده گسترش سطح همکاری‌ها با نفت مرکزی است.

براساس این گزارش، شرکت نفت مناطق مرکزی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود به‌ویژه طرح ضربتی تولید گاز در پنج سال آینده، طبق برنامه‌ ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران، نیاز به تأمین مالی و به‌موقع تجهیزات لازم به‌منظور تسریع در روند اجرای پروژه‌های افزایش تولید دارد.

کد خبر 461670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =