چالش‌های مدیریت عملیات غیر صنعتی در مناطق نفت‌خیز جنوب بررسی شد

چالش‌ها و برنامه‌های مدیریت عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نشستی با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی و تصمیم لازم گرفته شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در این نشست با تأکید بر چابک‌سازی ساختار سازمانی مدیریت عملیات غیرصنعتی و غنای سمت‌های سازمانی گفت: نگاه سنتی بر عملیات غیرصنعتی جوابگو نیست و باید برنامه‌ریزی ساختاری انجام شود و انتظار داریم این مدیریت یک مدیریت ویژه و پیشرو با ساختار مترقی باشد.

وی با بیان اینکه پیش از مدیریت عملیات غیرصنعتی، جلسات بررسی چالش‌ها و مشکلات مجتمع آموزش فنون و فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد، افزود: چالش‌های مدیریت عملیات غیرصنعتی پیش از بخش‌های فنی و مهندسی بررسی می‌شود که این موضوع بر اهمیت این مدیریت دلالت دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب استفاده از فناوری‌های نو در حوزه خدمات رفاهی را مورد تأکید قرار داد و تشکیل کمیته اختصاصی برای برنامه‌ریزی و رسیدگی به مسائل عملیات غیرصنعتی، پایش مستمر شرکت‌های پیشرو در زمینه خدمات رفاهی کارکنان، نوآوری و ابتکار عمل و ارتقای کمّی و کیفی خدمات را خواستار شد.

در این نشست غلامرضا کمالی، مدیر عملیات غیرصنعتی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز مهم‌ترین چالش‌های موجود مدیریت عملیات غیرصنعتی را ساختار سازمانی، معاونت خدمات رفاهی و اجتماعی، معاونت تدارکات و کالا و معاونت خدمات مهندسی و تعمیرات اماکن و تأسیسات دانست و گفت: این مدیریت وظیفه پشتیبانی روزانه از واحدهای صنفی را دارد، از سوی دیگر بیان چالش‌ها می‌تواند در حل مشکلات و تحقق اهداف مؤثر باشد.

کد خبر 461676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =