سیستم پایش توربین‌های منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ارتقا یافت

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از ارتقای سیستم پایش توربین‌های تأسیسات تقویت فشار گاز مرند، مرگنلر، اردبیل، چلوند، هشترود و زنجان خبر داد.

به گزارش شانا، فیروز خدایی در این باره گفت: خرابی‌های چندباره سیستم‌های کامپیوتری پایش توربین‌ها به‌ویژه در فصل سرما، صدمه‌های جبران‌ناپذیری را بر روند صادرات و انتقال گاز می‌گذارد.

وی افزود: قدیمی و کمیاب‌شدن قطعات، فقدان پورت I/O و هزینه‌بر بودن تعمیر و نگهداری سیستم‌های پیشین، متخصصان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز را بر آن داشت تا برای پایش روند انتقال گاز، متناسب با نرم‌افزار کنترلی سیستم‌ها، اقدام به ارتقا و روزآمد کردن سیستم‌های قدیمی کنند.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: در سیستم‌های جدید سیستم عامل از Win 3.1 به Windows XP SP3 ارتقا یافته و استفاده از هارد SSD در سیستم‌های جدید سبب افزایش سرعت بارگذاری نرم‌افزار کنترلی و کار باHMI می‌شود که این موضوع افزایش سرعت عملکرد سیستم و سهولت در امر بهره‌برداری از واحدها را در پی دارد.

خدایی به‌روز کردن قطعات سخت‌افزاری، دسترسی نداشتن فوری به قطعات جانبی از قبیل RAM،Power، پایین بودن سرعت بررسی ترندها و پایش هنگام بازبینی آرشیوها، نداشتن درگاه خروجی برای بک‌آپ‌گیری از اطلاعات و منسوخ شدن سیستم عامل Win 3.1 را از مهم‌ترین نواقصات سیستم‌های پیشین دانست.

کد خبر 461921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =