نماینده مجلس از عملکرد شرکت گاز همدان قدردانی کرد

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان شرکت گاز استان همدان از تلاش‌ها و عملکرد مدیرعامل و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش شانا، احمدحسین فلاحی در این دیدار گفت: گازرسانی به شهرها و روستاها با بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی خانوارها از گاز طبیعی نشان از مجاهدت و کوشش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت دارد و کارنامه خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: خدمت به مردم و جامعه اسلامی توفیقی است که خداوند نصیب بندگان خاص خود می‌کند. این فرصت خدمت بسیار کوتاه است و باید نهایت بهره را از خدمت‌رسانی صادقانه به مردم برد.

این نماینده مجلس از تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پروژه انتقال آب به همدان قدردانی کرد و این همدلی بین دستگاه‌های اجرایی استان را ستود.

محمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان نیز در این دیدار به تشریح اقدام‌های انجام‌شده از ابتدای دولت سیزدهم پرداخت و اظهار کرد: شرکت گاز استان همدان نخستین استان سبز کشور در گازرسانی به شهرها و روستاهاست که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۱۹۶ واحد تولیدی و صنعتی گازرسانی و بیش از ۲۲۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع را اجرایی کرده است.

وی تاکید کرد: همچنین ۳۸۷۸ انشعاب نصب شده و در حوزه GIS تحقق ۹۰ درصدی داشتیم، از سویی راهبرد شرکت گاز استان همدان کیفی‌سازی حداکثری خدمات و محورهای مقاوم‌سازی، هوشمندسازی و بهینه‌سازی است.

کد خبر 461933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =