اعلام آماده‌باش شرکت انتقال گاز برای ورود به فصل سرما

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ضمن اعلام آمادگی این شرکت برای ورود به فصل سرد سال، از انجام منسجم برنامه‌های تعمیرات خطوط لوله و توربوکمپرسورها در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی در حاشیه بازدید از منطقه ۳ عملیات انتقال گاز گفت: تا شهریورماه امسال بیش از نیمی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در تأسیسات تقویت فشار گاز و تعمیرات خطوط لوله با تلاش کارکنان مناطق ده‌گانه عملیاتی تکمیل می‌شوند.

وی ضمن قدردانی از همه کارکنان شرکت انتقال گاز ایران که در این زمان با تعهد و مسئولیت‌پذیری در گرما و دمای بیش از ۵۰ درجه و شرجی هوا، نسبت به اجرای برنامه‌های تعمیراتی اقدام کرده‌اند، اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ مورد برنامه تعمیراتی در نیمه نخست سال انجام شده یا در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ادامه داد: تعمیرات بیش از ۸۰۰ نقطه در خطوط سراسری اول، دوم، سوم، چهارم، ششم، نهم و دهم سراسری، پیگرانی هوشمند ۳۴۸ کیلومتر خطوط لوله و انجام تعمیرات اساسی و توربین‌های تأسیسات تقویت فشار گاز از جمله شاخص‌ترین فعالیت‌ها برای گذر موفق از زمستان امسال است.

حسینی در ششمین سفر خود به مناطق عملیاتی ضمن بازدید از مجتمع تأسیسات تقویت فشار گاز قم و در نشستی با مدیر و اعضای هیئت رئییسه منطقه ۳ عملیات انتقال گاز، به اهمیت مجتمع تأسیسات تقویت فشار گاز قم که در مرکز توزیع  انرژی کشور واقع شده، اشاره کرد و افزود: این مجتمع یکی از منظم‌ترین و استانداردترین مجتمع‌های تقویت فشار گاز کشور است که در زمان اوج مصرف گاز در زمستان، ظرفیت انتقال روزانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب  گاز (با احتساب واحدهای یدک) را دارد و ایستگاه‌های این مجتمع می‌توانند الگویی کامل برای همه ایستگاه‌ها در نظر گرفته شوند.

وی به انجام موفقیت‌آمیز همه تعمیرات پیش‌بینی‌شده براساس نتایج پیگرانی هوشمند خطوط لوله و تعمیر اساسی توربین‌ها و کسب آمادگی منطقه ۳ عملیات پیش از آغاز فصل سرما اشاره کرد و گفت: همکاری این منطقه عملیاتی در اجرای موفق تعمیرات ۱۷۵ نقطه از خط لوله چهارم سراسری در منطقه ۵ عملیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نشان از آمادگی، تعهد و تخصص کارکنان خطوط لوله منطقه ۳ عملیات و پشتیبانی واحدهای ستادی این مجموعه دارد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در پایان، بهبود ساختار سازمانی را از دغدغه‌های اصلی این شرکت اعلام و تصریح کرد: بحث ساختار سازمانی جزو خواسته‌های بحق کارکنان شرکت انتقال گاز ایران است و با توجه به اینکه از سال ۱۳۸۸ تغییری در آن اعمال نشده، اینجانب از همان روز نخست فعالیت خواستار بازنگری در ساختار سازمانی شرکت انتقال گاز شدم و در این باره هم کارگروهی تشکیل شد که به طور مستمر، مباحث بازآرایی و روزآمد کردن ساختار سازمانی در آن در حال پیگیری است.

کد خبر 462264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =