۶ دکل جدید به ناوگان شرکت ملی حفاری اضافه می‌شود/ ضرورت تهیه سند تحول ملی حفاری

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تصویب خریداری ۶ دکل جدید در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت خبر داد و گفت: بر این اساس سه دکل دریایی و سه دکل خشکی به ناوگان عملیاتی شرکت ملی حفاری اضافه می‌شود که امکان حضور دوباره و قدرتمند ملی حفاری در خلیج فارس را فراهم می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر روز دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در حاشیه بازدید از شرکت ملی حفاری و نشست با مدیران ارشد این شرکت گفت: وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران نگاه حمایتی به شرکت ملی حفاری دارند و این شرکت نقش حیاتی و مهم در زنجیره ارزش تولید ایفا می‌کند.

وی با اشاره به توافق‌نامه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری به ارزش یک میلیارد دلار تصریح کرد: با توجه به ضرورت بازسازی و تعمیرات، ۲۰۰ میلیون دلار برای بازسازی ناوگان حفاری این شرکت اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه ضرورت دارد سند تحول شرکت ملی حفاری تهیه و ارائه شود، گفت: نگاه وزیر نفت و هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت، حمایت ویژه از این شرکت است و در این مسیر ضرورت دارد افزایش بهره‌وری و راندمان کاری در ملی حفاری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با هدف بررسی ناوگان عملیاتی و برنامه های شرکت ملی حفاری ایران و نشست با مدیران شرکت‌های نفتی مستقر در خوزستان سفری یک روزه به اهواز داشت.

کد خبر 462266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =