۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
  • کد خبر: 462578
بازدید رئیس مجلس از پالایشگاه گاز پارسیان

رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از پالایشگاه گاز پارسیان از تلاش کارکنان صنعت گاز برای تأمین پایدار گاز طبیعی در کشور قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدباقر قالیباف در این بازدید گفت: با وجود این تلاش‌ها، ما نیز باید برنامه‌ریزی‌های لازم و سیاست‌های مناسب و بهینه‌ای را در حوزه مصرف گاز به کار گیریم تا بتوانیم از این سرمایه بزرگ ملی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی همچنین  از روند آمادگی شرکت پالایش گاز پارسیان در تعمیرات اساسی برای تأمین ایمن و پایدار گاز و اتاق کنترل مرکزی پالایشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید و فرآورش گاز طبیعی قرار گرفت.

رئیس مجلس ضمن تأکید بر مصرف بهینه گاز در کشور اظهار کرد: تنها با مدیریت مصرف گاز است که می‌توانیم زمستانی آرام و بدون دغدغه را پشت سر بگذاریم و به این ترتیب، قدردان زحمات این عزیزان در سرما و گرما باشیم.

بر اساس این گزارش، در این بازدید که جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و منطقه نیز حضور داشتند، احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از آمادگی حداکثری شرکت‌های پالایش گاز برای تأمین ایمن و پایدار گاز خبر داد.

علمدار بابایی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان نیز گزارشی از روند تولید گاز و جداسازی شبکه صنعتی و امنیت سایبری با توجه به تهدیدهای سایبری ارائه کرد.

کد خبر 462578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =