برنامه‌ فعال کردن چاه‌های غیرفعال مسجدسلیمان تدوین شود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ضرورت دارد چاه‌های غیرفعال مسجدسلیمان با تدوین یک راهبرد و برنامه‌ریزی دقیق فعال‌ شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان اهتمام بیشتر مسئولان را برای به سرانجام رساندن پروژه‌های تولیدی یا مرتبط با تولید نفت و گاز را خواستار شد و اظهار کرد: باید با استفاده از واقعیت‌های میدانی، در ادبیات رفتار کاری، تغییر ایجاد کرده و سرعت اجرای پروژه‌ها شتاب بیشتری پیدا کند تا از اتلاف منابع جلوگیری به‌عمل آید.

وی با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابعه یک بنگاه بزرگ اقتصادی هستند که نقش بزرگی در اقتصاد کشور ایفا می‌کنند، اظهار کرد: ضرورت دارد برنامه‌ریزی‌ها و طراحی تأسیسات به‌صورت منسجم و یکپارچه انجام شود.

ضرورت توجه به محیط پیرامونی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به نقش این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان و ذی‌نفعان گفت: اگر می‌خواهیم به‌عنوان یک صنعت پیشرو در منطقه اثرگذار باشیم، باید در بحث‌های زیرساختی به توسعه محیط‌های پیرامونی صنعت نفت توجه جدی‌تری داشته باشیم.

دانشی با عنوان اینکه خواست و اراده مدیران صنعت نفت به‌عنوان بخشی از دولت خدمت‌گزار کسب رضایت‌مندی عمومی است، افزود: نگاه و هدف‌مان توسعه زیرساخت‌های اجتماعی و اثربخشی عمقی خدمات است، از این رو به دنبال آن هستیم با شناسایی ظرفیت‌ها، آنها را به‌عنوان پروژه‌هایی برای ارائه خدمات مسئولیت اجتماعی تعریف و تصویب کنیم تا رضایت حداکثری شهروندان حاصل شود.

تحقق بیش از ۱۰۳ درصد برنامه تولید

علیرضا هیهاوند، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان هم در این نشست از تحقق ۱۰۳.۶ درصدی برنامه تعهد شده تولید نفت و گاز در این شرکت در بازه زمانی شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: دست‌یابی به رکوردی بالاتر از تولید تعهد شده، نشانه همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های عملیاتی و غیرعملیاتی و در مجموع حاصل زحمات و تلاش‌های کارکنان این دو شرکت است.

وی فرسودگی ناوگان خودرویی را از دیگر چالش‌های این شرکت برشمرد و تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی و کوهستانی بودن تأسیسات فرآورشی و قرار گرفتن چاه‌ها و خطوط لوله در مسیرهای سخت‌گذر کوهستانی ضرورت دارد ناوگان خودرویی سبک و سنگین ترابری این شرکت تجهیز و نوسازی شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش کارکنان و با وجود همه محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در شش ماهه نخست امسال توانستیم ۱۳۱ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان برنامه‌ریزی و به انجام برسانیم.

هیهاوند با اشاره به اینکه شکل‌گیری شهر مسجدسلیمان با شروع فعالیت‌های صنعت نفت در این منطقه مقارن بوده است، گفت: هرچند نهادهای خدمت‌رسان در این منطقه مستقر هستند، اما به‌دلیل شرکت - شهر بودن منطقه، توقع و انتظارها از صنعت نفت برای ارائه خدمات در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی در سطح بالایی قرار دارد که محدودیت‌های قانونی و کمبود امکانات سبب شده خدمات در حد مقدورات ارائه شود.

کد خبر 462683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =