دانش‌بنیان‌ها در منطقه ۵ عملیات انتقال گاز فعال می‌شوند

مدیر منطقه ۵ عملیات انتقال گاز از امضای چهار قرارداد همکاری در زمینه تعمیرات توربوژنراتورها، بروسکوپ چک و بررسی توربوکمپرسورها خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، محمد سیفی در حاشیه بازدید از شرکت‌های موفق فنی و مهندسی مستقر در شهرک صنعتی شیراز گفت: تاکنون چهار قرارداد همکاری در زمینه تعمیرات توربوژنراتورها، بروسکوپ‌چک و بررسی توربوکمپرسورها با این شرکت داشتیم که گروه‌های  حرفه‌ای، مجرب، جوان و با تحصیلات عالی در زمینه طراحی، ساخت و آزمایشگاه در حال همکاری با منطقه هستند.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری کامل از خدمات بخش خصوصی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی جغرافیایی و در دسترس‌ بودن امکانات بخش خصوصی بر همکاری دوجانبه به‌ویژه در تعمیرات اضطراری تأسیسات و خطوط لوله در منطقه ۵ عملیات انتقال گاز، تفاهم شد تا همکاری لازم در اسرع وقت برای انتقال پایدار گاز انجام شود.

مدیر منطقه ۵ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: در این بازدید، بر ارتقای سطح روابط بخش خصوصی و صنعت انتقال گاز و لزوم دعوت از شرکت‌های موفق برای حضور در مناقصات و افزایش زمینه‌های همکاری در پیمان‌ها، استعلام‌ها و معاملات متوسط بر اساس مقررات تأکید شد.

سیفی گفت: این شرکت رزومه دانش‌بنیان مناسبی دارد و با شرکت‌های داخلی و خارجی در حال همکاری است و اکنون افزون بر ایران، در عراق و چین نیز برای انتقال خدمات فنی و مهندسی کارگاه‌ها فعال است.

کد خبر 463138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =