بهره‌گیری از توان ایرانی در پروژه هوشمندسازی شبکه توزیع گاز کشور

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و ایرانی در پروژه هوشمندسازی شبکه توزیع گاز کشور بهره می‌برد.

به گزارش شانا، رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با حضور در پارک علم و فناوری خلیج فارس ضمن آشنایی با توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این مرکز علمی، بر ضرورت بهره‌گیری از نوآوری و ابتکار جوانان مستعد کشور در پروژه‌های صنعت گاز تأکید کرد.

ابوالحسن رزمی‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری خلیج‌ فارس بوشهر  هم که در این بازدید حضور داشت، ۱۵ شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه صنعت نفت و گاز، به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه‌ ساخت تجهیزات، فناوری‌های نو و نرم‌افزارهای مرتبط با این صنعت راهبردی پرداختند.

مدیران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران پس از استماع گزارش شرکت‌های دانش‌بنیان، ضمن تحسین پیشرفت‌ شرکت‌های ایرانی در شکستن مرزهای دانش، بر استفاده حداکثری از توان ساخت داخل به‌ویژه در پروژه هوشمندسازی شبکه توزیع گاز کشور تأکید کردند.

براساس این گزارش، شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در رویکرد جدید خود با توجه به اقتضائات جدید انرژی کشور، بهینه‌سازی مصرف گاز  و هوشمندسازی شبکه توزیع را در دستور کار قرار داده و درصدد است با استفاده از توانایی سازندگان داخلی اقدام‌های مؤثری را در این عرصه به ثمر برساند.

کد خبر 463321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =