نفت را به‌خوبی می‌فروشیم و جابه‌جایی پول به نحو مطلوب انجام می‌شود

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: امروز نفت را به‌خوبی می‌فروشیم و جابه‌جایی پول به نحو مطلوب انجام و هزینه‌های جاری کشور بدون استقراض و روش‌هایی که منجر به تورم شود تأمین می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، محمد مخبر عصر شنبه (۱۴ آبان‌ماه) در سفر یک‌روزه خود به استان هرمزگان با یادآوری اینکه پارسال در بخش کالاهای اساسی دچار مشکل شده بودیم و کسب درآمدهای نفتی و جابه‌جایی پول به‌سختی انجام می‌شد، اظهار کرد: کرونا روزانه بیش از ۷۵۰ قربانی می‌گرفت و دشمن به این وضع که در کشور شکل گرفته بود دل بسته بود.

وی افزود: امروز نفت را به‌خوبی می‌فروشیم و جابه‌جایی پول به نحو مطلوب انجام و هزینه‌های جاری کشور بدون استقراض و روش‌هایی که منجر به تورم شود تأمین می‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به اقدام‌های دولت در خصوص کاهش تورم گفت: ایران کشوری ثروتمند با منابع و دارایی‌های گسترده است به‌نحوی که با هریک از این منابع نظیر نفت، معدن و اقتصاد دریامحور می‌توانیم کشور را اداره کنیم. دولت سیزدهم در اداره کشور به قدرت هیچ کشوری توجه نکرده که همین موضوع باعث عصبانیت دشمنان ملت ایران شده است.

مخبر همچنین در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع تولید متانول از گاز طبیعی در هرمزگان که به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد با اشاره به اینکه مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری به این استان به‌طور کامل اجرایی می‌شود، عنوان کرد: امروز با وجود تصویری که از کشورمان نمایش داده می‌شود، ایران در نقطه بسیار خوبی قرار گرفته و در این مدت توانستیم گره‌های بسیار بزرگی را در فروش نفت، جابه‌جایی پول، تأمین کالاهای اساسی و سایر موارد پشت سر بگذاریم.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان نیز در این آیین با اشاره به پروژه‌های نفتی تعریف‌شده در دولت سیزدهم برای استان هرمزگان گفت: اجرای این پروژه‌ها که حجم آن از کل پروژه‌هایی که از سال ۱۳۵۳ تاکنون اجرا شده بیشتر بوده است می‌تواند بسیاری از مشکلات استان را حل‌وفصل کند.

کد خبر 463987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =