امضای تفاهم‌نامه ۲ شرکت گاز استانی با آموزش و پرورش

شرکت‌های گاز استان‌های همدان و مرکزی به‌منظور نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی با اداره کل آموزش و پرورش این دو استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، ضمن قدردانی از نگاه مثبت مجموعه آموزش و پرورش به مقوله‌ فرهنگ‌سازی مصرف گاز گفت: امیدواریم در فصل سرد سال سطح همکاری‌ها با این مجموعه ارتقا یابد.

وی افزود: با همکاری فی‌مابین می‌توانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم و روزبه‌روز شاهد کاهش حوادث ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی باشیم و از سویی بتوانیم امکان صرفه‌جویی حداکثری در مصرف گاز را به‌عنوان یک ثروت ملی فراهم آوریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار کرد: آنچه برای این شرکت در کنار توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی اهمیت دارد، آگاهی‌بخشی به مشترکان در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز، همچنین کاهش صدمات و خطرهای احتمالی ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی است و امیدواریم با حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس و به‌ویژه در حاشیه شهرها، شاهد کاهش حوادث باشیم.

محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی هم در این باره گفت: براساس این تفاهم‌نامه، شرکت گاز استان مرکزی متعهد می‌شود با اعزام کارشناسان خود نسبت به آموزش دانش‌آموزان برای استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی اقدام کند و دانش‌آموزان در مدارس استان مرکزی به‌عنوان همیاران و سفیران شرکت گاز، این فرهنگ را در خانواده‌های خود نهادینه می‌کنند.

وی تأکید کرد: این امر سبب می‌شود افزون بر مصرف بهینه این نعمت خدادادی، شاهد اتفاق‌های ناگوار ناشی از استفاده ناایمن از گاز طبیعی در  استان نباشیم.

کد خبر 464067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =