تأکید بر رسیدگی به نیازهای درمانی مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تأکید کرد که نیازهای درمانی مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از اولویت‌های نخست کاری این مجموعه است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، رضا تیرگر با تأکید بر اینکه هم‌اکنون نگاه ما در بخش بهداشت و درمان به حوزه‌های عملیاتی و مجتمع گاز پارس جنوبی معطوف است، گفت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان و تضمین سلامت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و خانواده آنان به کار بسته‌ایم و در این زمینه با همه توان گام برمی‌داریم.

وی که با همراهی سعید گران‌پی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در نشست مشترک با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی حضور داشت، ادامه داد: مسائل و چالش‌های حوزه بهداشت و درمان کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه هم‌دلی، کارگروهی مرتفع خواهد شد و در این حوزه فرآیندها باید تعریف شود و در مسیر انجام دقیق فرآیندها تحول بزرگ حوزه سلامت و بهداشت را آغاز می‌کنیم.

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون به‌عنوان تامین‌کننده بیش از ۷۵ درصد بودجه کشور و هاب انرژی منطقه مطرح است و مدیران صنعت نفت باید با حمایت‌های ویژه برای رفع مشکلات و چالش‌های حیاتی این مجتمع فاخر حرکت کنند. 

تیرگر افزود: کیفیت و کمیت خدمات گام به گام در مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش می‌یابد و این مهم در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با خروجی بسیار روشن و امیدوارکننده‌ همراه است.

وی با بیان اینکه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پارس جنوبی، به همه اقشار جامعه خدمات ارائه می‌کند، گفت: خدمت‌رسانی به خانواده صنعت نفت در اولویت این سازمان است اما این خدمات به سازمان و به کارکنان محدود نمی‌شود و اکنون دیگر افراد جامعه نیز از این خدمات ارزشمند استفاده می‌کنند.

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه با اشاره به اهمیت طب صنعتی برای حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت که در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور فعالیت دارند، اظهار کرد: اکنون آمار بیش از ۲۱ هزار ۳۰۰ نفر جمعیت طبی در منطقه پارس جنوبی ثبت شده است که این تعداد با راه‌اندازی و بهره‌برداری از پتروشیمی‌ها  افزایش خواهد یافت و این مهم نیاز به تلاش، همت و کارگروهی دارد.

تیرگر تصریح کرد: با توجه به حجم بالای خدمات بهداشت و درمان در منطقه پارس جنوبی، اکنون ۴۱ مرکز درمانی، یک مرکز پلی کلینیک، سه مرکز سلامت خانواده، ۲۶ مرکز سلامت کار و ۶ مرکز پزشکیاری در منطقه پارس جنوبی داریم و امید داریم بتوانیم خدمات ارزشمندی برای سلامت متخصصان و کارکنان صنعت نفت ارائه کنیم. 

سعید گران‌پی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر هم در سخنانی گفت: سلامت و امنیت کارکنان پارس جنوبی دو موضوع بسیار مهم و کلیدی است که آسایش و آرامش کارکنان را به ‌همراه دارد و می‌تواند تاثیر بسیار مثبت بر تولید پایدار و چرخش اقتصادی کشور داشته باشد. 

وی در ادامه به خدمات ارزشمند کادر درمان و سلامت مراکز پارس جنوبی در دوران گسترش ویروس منحوس کرونا اشاره و تأکید کرد: در دوران گسترش ویروس کرونا در کشور، با تلاش و کار جهادی کادر درمانی صنعت نفت بیش از ۱۰۰ هزار دز واکسن کرونا در منطقه پارس جنوبی تزریق شد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و شناسایی اولویت‌های نخست، باید امکانات کلیدی را در بیمارستان شهرک توحید جم افزایش دهیم و خوشبختانه با راه‌اندازی درمانگاه خانواده رضایتمندی نسبی کارکنان و خانواده آنان را همراه داشته است. 

گران‌پی افزود: در آینده بسیار نزدیک با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور و مرکز دیسپچینگ، پوشش و سامان‌دهی آمبولانس‌های مستقر در پارس جنوبی راه‌اندازی می‌شود و این گام مهم می‌تواند در مسیر خدمات‌دهی به کارکنان منطقه پارس جنوبی مؤثر باشد. 

وی یادآور شد: تقویت و سامان‌دهی به درمانگاه شهرک توحید اولویت نخست است زیرا تجهیز این درمانگاه می‌تواند رضایتمندی کارکنان و خانواده آنان را افزایش دهد.

کد خبر 464121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =