افزایش ظرفیت تولید گاز در قدیمی‌ترین پالایشگاه گاز غرب آسیا

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند اعلام کرد که این مجموعه با افزایش ظرفیت ۲۲ درصدی مقدار تولید گاز نسبت به مدت مشابه پارسال و انجام همه فعالیت‌های مرتبط با تعمیرات اساسی در بخش‌های مختلف پالایشگاه بیدبلند و پالایشگاه مسجدسلیمان به‌عنوان زیرمجموعه این شرکت، آمادگی کامل برای دریافت حداکثری خوراک و تولید پایدار گاز در زمستان را دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا گفت: پالایشگاه گاز بیدبلند به‌عنوان قدیمی‌ترین پالایشگاه گاز در غرب آسیا مأموریت تولید گاز برای مصرف داخل کشور را به‌عهده دارد.

وی با بیان اینکه پالایشگاه بیدبلند ظرفیت تولید روزانه ۲۷ میلیون مترمکعب گاز را دارد، افزود: این پالایشگاه اکنون به‌طور کامل برای دریافت حداکثری خوراک و تولید پایدار گاز در زمستان آماده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند همچنین با اشاره به افزایش ظرفیت ۲۲ درصدی تولید گاز در این پالایشگاه نسبت به مدت مشابه پارسال تصریح کرد: این دستاورد مهم، نشانه دیگری از روند رو به رشد و موفقیت‌آمیز این پالایشگاه به‌منظور ارائه خدمت به مردم و ارتقای توان و ظرفیت پالایشگاه‌های گازی کشور و شرکت ملی گاز ایران است.

کد خبر 464142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =