همکاری‌های دوجانبه نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند بررسی شد

نخستین نشست بررسی زمینه‌های همکاری‌های شرکت نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند در خرمشهر برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، ظهر روز یکشنبه (۲۲ آبان‌ماه) نشست بررسی همکاری‌های شرکت نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند در سالن نشست‌های منطقه آزاد اروند با حضور جمعی از مدیران و رؤسای هر دو مجموعه برگزار شد.

در این نشست صمیمی که به‌منظور رفع چالش‌ها و موانع، همچنین افزایش همکاری‌های دوجانبه انجام شد، دو طرف به بیان مشکلات حوزه کاری و منطقه‌ای پرداختند و برای رفع آنها راه‌حل‌هایی ارائه شد.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان، ضمن قدردانی از حمایت و عزم جدی  دو سازمان برای برگزاری این نشست، درباره ضرورت تشکیل کارگروهی مشترک در این زمینه گفت: گره حل مسائل منطقه و پیشبرد امور، هم‌افزایی و همسو حرکت کردن مجموعه‌های مختلف با یکدیگر است و ارتقای سطح همکاری‌ها و وفاق و هماهنگی بین دو مجموعه نیز در این مسیر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب منطقه آزاد اروند و نقش پررنگ این سازمان در همه امور توسعه‌ای، سرمایه‌گذاری و فرهنگی منطقه، این‌گونه نشست‌ها می‌تواند نتایجی مثبت داشته باشد.

در این نشست مقرر شد نشست‌های بعدی در کارگروه‌های تخصصی میان بخش‌های مختلف در سطح مدیران، رؤسا و کارشناسان برگزار و در صورت لزوم برای شتاب‌بخشی در امور و افزایش سطح همکاری‌ها، تفاهم‌نامه‌های همکاری در مسائل مختلف امضا شود.

کد خبر 464160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =