تفاهم‌نامه تصفیه لجن مخازن نفتی پالایشگاه تهران امضا شد

شرکت پالایش نفت تهران با پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی درباره تصفیه لجن مخازن نفتی خود با استفاده از محصولات دانش‌بنیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه نفت تهران، این تفاهم‌نامه همکاری ظهر امروز (دوشنبه، ۳۰ آبان‌ماه) در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، با هدف استفاده از خدمات فناورانه، نوآورانه و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته به پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی دانشگاه شهیدبهشتی در پاکسازی انواع آلودگی‌ خاک، لایروبی و تصفیه لجن مخازن نفتی پالایشگاه تهران بین حامد آرمان‌فر، مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران و کمال خدایی، رئیس پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی امضا شد.

به‌کارگیری محصول دانش‌بنیان پودر باکتریایی با عنوان تجاری BIOREMER برای حذف آلودگی‌های نفتی خاک و لجن‌های نفتی در مقیاس پایلوت در پالایشگاه، با همکاری پالایشگاه تهران و به‌کارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته به پژوهشکده برای ارائه خدمات در زمینه‌ پاکسازی انواع آلودگی خاک، لجن‌های نفتی موجود در پالایشگاه، لایروبی و لجن‌زدایی مخازن و برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آموزشی تخصصی موردنیاز در زمینه پاک‌سازی لجن‌های نفتی در شرکت پالایش نفت تهران از جمله تعهدهای پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی با همکاری شرکت پالایش نفت تهران در این تفاهم‌نامه است.

مقرر شده است پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی پیرامون حل مسائل زیست محیطی پالایشگاه تهران با استفاده از همه ظرفیت‌های دانشی پژوهشکده و شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته استفاده کند.

بنا بر توافق‌ها اجرای این تفاهم‌نامه از آذرماه امسال آغاز می‌شود و به‌مدت یک سال ادامه خواهد داشت که در صورت توافق قابل تمدید خواهد بود.

کد خبر 464815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =