۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
  • کد خبر: 464955
اجرای طرح همیار گاز در مدارس استان تهران

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از اجرای طرح همیار گاز در مدارس استان برای دوازدهمین سال پیاپی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمد هدایی‌پور گفت: این طرح با هدف آموزش مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و به‌منظور ترویج فرهنگ استفاده صحیح از این نعمت الهی در مدارس استان تهران کلید خورده است تا دانش‌آموزان با مضامین و مفاهیم مرتبط با حوزه ایمنی و مصرف بهینه گاز بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: هر ساله هم‌زمان با آغاز فصل سرد سال و لزوم آگاه‌سازی مشترکان گاز، طرح‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس و آموزش نکات ایمنی و مصرف بهینه به دانش ‌موزان بوده است. این طرح هم با عنوان همیار گاز هر ساله در سطح استان اجرا می‌شود و گام مؤثری در نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف انرژی کشور است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ایمنی مناطق و نواحی گازرسانی با آغاز سال تحصیلی در مدارس استان تهران حاضر می‌شوند، اظهار کرد: کارشناسان ما با بیان ساده به شرح نکات ایمنی و راهکارهای مصرف بهینه گاز طبیعی برای دانش‌آموزان می‌پردازند و از هر مدرسه دانش‌آموزی را به‌عنوان همیار گاز انتخاب می‌کنند.

هدایی‌پور ادامه داد: بدیهی است آموزش و فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی به دانش‌آموزان که آغاز راه جامعه‌پذیری هستند، می‌تواند توجه و رعایت الگوی مصرف بهینه گاز را میان خانواده‌ها ترویج دهد و آنها را به لزوم رعایت نکات ایمنی و الگوی مصرف گاز ترغیب کند.

وی در پایان با بیان اینکه بسته‌های آموزشی در میان دانش‌آموزان توزیع شده است تا با نکات ایمنی مصرف بهینه گاز طبیعی آشنا شوند، گفت: همه تلاش شرکت گاز استان تهران در این است که دانش‌آموزان به بهترین شکل ممکن با وظایف همیاران گاز آشنا شوند و با ارتقای دانش و آگاهی آنان، گامی مؤثر برای ترویج مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته شود.

کد خبر 464955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =