توانایی هلدینگ خلیج فارس برای تحقق تعهدات وزارت نفت برای کاهش CO2

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: توانایی تحقق تمام تعهدات زیست‌محیطی بین‌المللی وزارت نفت طبق کنوانسیون‌های موجود در خصوص کاهش CO2 را داریم. 

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محمدعلی خادمیان در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با تشریح نقش و جایگاه هلدینگ خلیج فارس در صنعت پتروشیمی و بازار سرمایه اظهار کرد: این مجموعه  نقش و مسئولیت خطیری در کاهش آلایندگی محیط زیستی از طریق استفاده از خوراک فلرهای مناطق خوزستان و بوشهر دارد.

وی افزود: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همه مفاد و تعهدات کنوانسیون پاریس در خصوص کاهش CO2 عمل کرده است.

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل (HSE) شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تصریح کرد: اقدام‌های زیست محیطی این شرکت بر دو محور شناسایی و رفع مشکلات زیست محیطی مجتمع‌های در حال بهره‌برداری و دارای فناوری‌های قدیمی  و طراحی پروژه‌های کلان و در سطح ملی برای کاهش آلایندگی صنعت پتروشیمی متمرکز شده است. 

خادمیان با اشاره به اهمیت جایگاه محیط‌زیست در پروژه‌های در دست انجام و پروژه‌های آتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس اظهار کرد: برای اینکه پروژه‌های آتی به طور کامل مبتنی بر مؤلفه‌های توسعه پایدار باشد از یک فرآیند به‌روز با عنوان‏ PHSER استفاده می‌کنیم به نحوی که از ابتدا تمامی نکته‌های زیست محیطی ایمنی و بهداشت پروژه‌ها را احصا می‌کنیم تا آغاز پروژه با مشکل مواجه نشود.

کد خبر 464985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =