قدردانی از ایده‌های برتر حوزه مدیریت توسعه و سرمایه انسانی وزارت نفت

ایده‌های برتر در حوزه توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی وزارت نفت پس از ارزیابی و داوری از میان ۱۹۴ ایده ارسالی انتخاب و قدردانی شدند.

به گزارش خبرنگار شانا، در نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت که امروز (سه‌شنبه، ۱۵ آذرماه)، در مرکز تخصصی همایش‌های شرکت ملی نفت ایران (باشگاه فرهنگی-آموزشی کوشک) در حال برگزاری است، از ایده‌های برتر راهکارهای رفع چالش‌های حوزه سرمایه انسانی قدردانی شد.

پیش از این معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با انتشار فراخوانی از همه کارکنان صنعت نفت، (رسمی، قراردادی و پیمانکاری) دعوت کرده بود ایده‌های خود برای رفع چالش‌های حوزه سرمایه انسانی را ارائه کنند.

به‌دنبال انتشار فراخوان، ۱۹۴ ایده از سوی کارکنان صنعت نفت به دبیرخانه این نشست تخصصی ارسال شده بود که از این تعداد، ۱۵۴ ایده در قالب درست تدوین شده بودند و پذیرش شدند.

بر اساس این گزارش، ایده‌های پذیرفته‌شده ارزیابی و داوری شدند و سرانجام ۱۰ ایده برتر از این بین انتخاب شد که طی این نشست از این ایده‌ها قدردانی می‌شود.

ایده‌های برتر به‌ترتیب «بزرگ‌نمایی و عمیق شدن در نمودار سازمانی صنعت نفت» ارائه‌شده از سوی فرشید سالکی شاغل در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، «الگوی مفهومی شایستگی مبتنی بر نهج‌البلاغه»، ارائه‌شده از سوی علی قریوندنساری، شاغل در پالایشگاه نفت آبادان، «ایجاد سامانه کاریاب و دسترسی عموم از سمت‌ها و کارکنان متقاضی جذب و انتقال»، ارائه‌شده از سوی سعید پرور، شاغل در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، «کلینیک منابع انسانی»، ارائه‌شده از سوی هادی رضائی، شاغل در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و «ایجاد ساختار یکپارچه منتورینگ در صنعت نفت»، ارائه‌شده از سوی علی اکبر ایزدخواه و میثم رفیع پرهیزگار، شاغل در شرکت پالایش نفت تهران است.

ایده‌های «مدل و الگوهای سیستمی و اعلام انحراف از برنامه مبتنی بر یادگیری ماشین»، ارائه‌شده از سوی کوروش پرکار، شاغل در شرکت نفت فلات قاره، «الگوی شبیه‌ساز تصمیم‌گیری مدیران سازمان بر اساس تفکر و تجارب ایشان با استفاده از پایتون»، ارائه‌شده از سوی احسان صالحی، شاغل در شرکت نفت فلات قاره ایران، «ایجاد سامانه مدیریت فرآیندهای اداری (روبات خدمات مشاوره‌ای)، ارائه‌شده از سوی مهدی دریایی شاغل در ستاد شرکت ملی نفت ایران و «نیازسنجی آموزشی مبتنی بر ترسیم نقشه‌راه دانشی راهبرد سازمان (پالایشگاه آبادان)، ارائه‌شده از سوی قاسم خواجه‌وندی، شاغل در پالایشگاه آبادان به‌ترتیب در رتبه‌های بعدی ایده‌های برتر بودند.

کد خبر 465518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =