قطع گاز شرکت گاز استان یزد به‌دلیل رعایت نکردن دمای رفاه ۱۸ درجه

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در جریان اجرای طرح پایش دمای اداره‌های دولتی، جریان گاز شرکت تحت مدیریت خود را به‌دلیل تخطی یکی از بخش‌های این شرکت در رعایت دمای رفاه قطع کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید عقلی در اقدامی ستودنی در جریان بازدیدهای خود از بخش‌های مختلف ساختمان مرکزی شرکت تحت مدیریت خود در  واکنش به رفتار خارج از الگوی مصرف گاز در یکی از اتاق‌های این شرکت، جریان گاز شرکت گاز استان یزد را به‌مدت چهار ساعت قطع کرد.

براساس این گزارش، وی در این باره گفت: با توجه به دستورعمل‌های وزارت نفت و لزوم رعایت دمای رفاه تا حداکثر ۱۸ درجه سانتیگراد در اداره‌ها و مراکز عمومی، برنامه پایش و بازدید از مراکز و ادارات استان از جمله شرکت گاز استان به‌صورت مداوم اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد افزود: از آنجا که مسئولیت پایش شرکت گاز استان یزد  را شخصاً به‌عهده داشتم، در جریان یکی از بازدیدهای روزانه از این مجموعه، متوجه شدم در یکی از اتاق‌های شرکت از حداکثر دمای رفاه به اندازه ۲ دهم درجه تخطی شده و دمای اتاق ۱۸.۲ درجه بود، از این رو  ضمن اخذ تعهد کتبی از مدیر بخش نسبت به قطع گاز شرکت، به مدت چهار ساعت اقدام شد.

عقلی با بیان اینکه همه ارکان صنعت گاز کشور و از جمله مجموعه شرکت گاز استان یزد باید در مسیر اجرای مصوبه‌های مربوط به الگوی مصرف پیش‌قدم باشند، تأکید کرد: همکاران ما در دیگر بخش‌های دولتی باید بدانند که مجموعه شرکت گاز در موضوع  پایش رعایت دمای رفاه و الگوی مصرف جدی است و حتی شرکت‌های تابع صنعت نفت و گاز نیز با دقت کامل ارزیابی می‌شوند.

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران روز شنبه (سوم دی‌ماه) در این باره اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف تاکنون، جریان گاز بیش از ۸۴۰ سازمان و نهاد دولتی و عمومی در پی اخطارهای صادرشده، قطع شده است.

کد خبر 466490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =