قطع گاز بیش از ۱۴۴۰ مرکز دولتی و عمومی به‌دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه گاز

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز اعلام کرد که از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف تاکنون، جریان گاز ۱۴۴۲ سازمان و نهاد دولتی و عمومی در پی اخطارهای صادرشده، قطع شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی در این باره توضیح داد: همزمان با روزهای سرد سال و لزوم صرفه‌جویی مشترکان در مصرف گاز طبیعی، شرکت‌های گاز استانی از ابتدای آذرماه، اقدام به پایش مصرف همه سازمان‌ها، اداره‌ها و مراکز دولتی، عمومی و .... کردند که در این ارتباط، از حدود ۱۱۵ هزار و ۶۴۹ پایش انجام‌شده تاکنون، بیش از ۱۰ هزار و ۹۲۰ مورد اخطار قطع گاز، ۱۴۴۲ مورد قطعی گاز صادر شده است و ۱۲۹۴ سازمان از ورود به داخل سازمان ممانعت کردند که در صورت ادامه این روند، ضمن برخورد با دستگاه مورد نظر، اسامی این دستگاه‌ها نیز اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح همسو با اجرایی کردن بخش‌نامه صادره از سوی نهادهای حاکمیتی بالادست، وزارت نفت و نیز دستورعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران انجام می‌شود.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری از سوی گروه‌های کارشناسی شرکت ملی گاز ایران، ضمن اعلام آغاز پایش مصرف گاز ویلاها و شهرک‌های ویلایی خالی از سکنه در بعضی از استان‌ها، از رعایت دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده نام برد که در فرآیند بازدیدها مورد توجه و تأکید قرار می‌گیرد.

کد خبر 466894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =