دستگاه‌های الکترولایزر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی بومی‌سازی شدند 

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به توانمندی‌ها، دستاوردهای نوآورانه، تجربه، تخصص و تعهد کارکنان و متخصصان این پالایشگاه گفت: دستگاه‌های الکترولایزر واحد تأسیسات مشترک ۲ در این پالایشگاه با حمایت و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان بومی‌سازی شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی اظهار کرد: با هدف دستیابی به اقتصاد پویا، پیشرو، درون‌زا و با کاهش و قطع کامل وابستگی به محصولات خارجی، با انجام دقیق مراحل طراحی، ساخت و نصب، دستگاه‌های الکترولایزر واحد تأسیسات مشترک ۲ در این پالایشگاه بومی‌سازی شدند.

وی افزود: دستگاه‌های الکترولایزر با انجام فرآیندهای تصفیه آب، تولید و تزریق کلر برای گندزدایی آب دریا نقش بسیار مؤثری همسو با تولید پایدار گاز ایفا می‌کند.

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به همکاری بسیار سازنده این مجموعه با شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه ساخت بار اول تصریح کرد: با توجه به پایان دوره کارایی و زمان مفید بازدهی دستگاه‌های الکترولایزر واحد تأسیسات دو پالایشگاه هفتم پارس جنوبی و قطع وابستگی به شرکت‌های خارجی برای تأمین این کالای مهم، متخصصان و کارکنان پالایشگاه هفتم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این دستگاه راهبردی را ساخت و نصب کردند. 

عبدی به کیفیت بسیار بالای این دستگاه ساخته‌شده نسبت به نمونه‌های خارجی اشاره کرد و گفت: عیب‌ها و محدودیت‌های عملیاتی دستگاه‌های خارجی در نمونه‌های تولیدشده داخلی کامل رفع شده و کارایی و قابلیت اطمینان این دستگاه‌ها افزایش یافته است.

کد خبر 467683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =