مصوبه‌های اقتصادی مجلس یازدهم بیش از ۳ مجلس گذشته است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا برخی نمایندگان درباره مشکلاتی که در رابطه ما با ترکمنستان رخ داد و امروز اثر آن را در حوزه گاز در تربت‌جام می‌بینیم به دولت قبل تذکر ندادند، گفت: مصوبه‌های اقتصادی مجلس یازدهم بیش از سه مجلس گذشته است.

به گزارش خبرنگار شانا، مالک شریعتی‌نیاسر در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای با استناد به مواد ۲۲ و ۱۰۹ آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار کرد: بر اساس این مواد وقتی نماینده‌ای خارج از دستور صحبت می‌کند باید مانع آن شد و حتی میکروفون او را قطع کرد.

وی افزود: یکی از نمایندگان نسبت به تمامی همکاران ما اتهام وارد کردند که به فکر مردم نیستند، در حالی که مجموع مصوبات اقتصادی به‌ویژه عدالت‌محور مجلس یازدهم از مجموع سه مجلس گذشته بالاتر است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اگر این نماینده دنبال مطالبات مردم است، بهتر بود به دولت قبل و در مورد مشکلاتی که در رابطه ما با کشور ترکمنستان اتفاق افتاد و امروز اثر آن را در تربت‌جام و حوزه انتخابیه ایشان می‌بینیم و مردم در رابطه با گاز با مشکل مواجه شدند تذکر داده و پیگیری می‌کرد و باید در آن زمان به وزیر وقت تذکر می‌داد که امروز شاهد درد و رنج مردم حوزه انتخابیه خود نباشد، البته اگر به‌دنبال نظر مردم هستند.

شریعتی‌نیاسر اظهار کرد: چرا دولت قبل نسبت به ساخت پالایشگاه و نیروگاه اقدام نکرد و چرا مسکن و طرح‌های اقتصادی را پیگیری نکرد؟ آیا به دولت دوازدهم تذکر داده شد که امروز در مورد مباحث اقتصادی تذکر می‌دهند؟ تمامی تصمیم‌های دولت قبل که این نماینده مدافع آن بود، خلاف تدبیر و امید بود و شاخص امید در پایان دولت گذشته به زیر ۱۰ درصد رسید و ما تمام اقدام‌ها را از زیر صفر شروع کردیم و اگر دولت نجابت می‌کند و حرفی نمی‌زند، باید حواسمان باشد که چه اتفاق‌هایی را رقم می‌زنیم. اگر می‌خواهیم سیاسی صحبت کنیم بهتر است در زمان مناسب نطق انتخاباتی داشته باشیم.

کد خبر 468178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =