فعالیت‌های جهادی وزیر نفت نویدبخش روزهای بسیار بهتر برای صنعت نفت است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما به قدرت بالای فرزندان ایران در حوزه نفت و به وزیر جهادی‌مان و به همکارانش اعتقاد و ایمان راسخ داریم و مطمئن هستیم کشور روزهای بسیار بهتری را با تلاش شما تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه سه‌شنبه (۱۸ بهمن‌ماه) در حاشیه اکران «فیلم گل‌های باوارده» ضمن خوشامدگویی به همکاران زحمتکش پالایشگاه آبادان اظهار کرد: این فیلم می‌تواند بسیاری از واقعیت‌های دوران جنگ تحمیلی را به‌درستی برای نسل‌هایی که آن زمان را مشاهده نکرده‌اند، بیان کند.

وی افزود: با مشاهده این فیلم از ایثارگری‌هایی که بچه‌های مظلوم پالایشگاه آبادان در آن زمان از خودشان نشان دادند لذت بردیم. یادمان می‌آید که در آن روزهای سخت دفاع مقدس با همه مشکلاتی که دشمن در منطقه و خلیج فارس برای ما ایجاد کرد و با وجود حملات هوایی دشمن، حتی یک روز هم کشور با مشکل جدی در تأمین سوخت مواجه نشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز اگرچه با تحریم‌های ظالمانه دشمن مواجه هستیم، اما با کار جهادی که توسط وزیر نفت و همکارانش در وزارت نفت انجام می‌شود در این حوزه به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته‌ایم که علاوه بر نیازهای داخلی به صادرات هم رسیده‌ایم.

اسماعیلی اظهار کرد: ما به قدرت بالای فرزندان ایران در حوزه نفت و به وزیر جهادی‌مان و به همکارانش اعتقاد و ایمان راسخ داریم و مطمئن هستیم که کشور روزهای بسیار بهتری را با تلاش شما تجربه خواهد کرد.

کد خبر 468814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =