۲ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب به‌ بهره‌برداری رسید

دو باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در منطقه میاندوآب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، کاهش ترافیک درون‌شهری، کاهش هزینه رفت‌وآمد صاحبان خودروها، خدمت‌رسانی مطلوب به هموطنان عزیز، همچنین توسعه متوازن نقاط عرضه فرآورده‌های نفتی، هفتادوچهارمین جایگاه عرضه سوخت مایع و بیست‌ونهمین جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی منطقه میاندوآب با حضور مدیر منطقه، رئیس خدمات بازرگانی، رؤسای نواحی و مسئولان استانی و شهرستانی نقده و بوکان افتتاح شد و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

سیدجواد فیض‌حسینی، مدیر منطقه میاندوآب در این باره گفت: مجتمع خدماتی بین‌راهی تک‌منظوره سی‌ان‌جی با نام «عالیشانی» در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این جایگاه دارای سه سکوی سوخت‌گیری، سه دیسپنسر و ۶ نازل عرضه سی‌ان‌جی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب تأکید کرد: مجتمع خدماتی رفاهی عرضه بنزین و نفت‌گاز با نام «همایونی» تحت پوشش یکی از شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب‌نشان) در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.

فیض‌حسینی افزود: جایگاه یادشده با ۱۶ نازل، دارای ۲ سکوی عرضه بنزین و ۲ سکو عرضه نفت‌گاز بر مبنای تازه‌ترین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با همه امکانات خدماتی رفاهی و جانبی ساخته شده و دارای سیستم دوربین مداربسته، سامانه پرداخت الکترونیکی، سرویس‌های بهداشتی و محل انتظار سرنشین ساخته شده است.

وی ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در احداث و راه‌اندازی این دو باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و مایع گفت: با راه‌اندازی این جایگاه‌ها، زمینه اشتغال‌زایی برای ۱۲ نفر نیز فراهم شده است.

به گزارش شانا، منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۱۰۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی وظیفه سوخت‌رسانی به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را به‌عهده دارد.

کد خبر 468838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =