صدوبیست‌وچهارمین جایگاه سوخت منطقه اردبیل گشایش یافت

یکصدوبیست‌وچهارمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل هم‌زمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی، مدیر منطقه اردبیل در آیین بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت «ارم کوثر» که معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مقام‌ها و مسئولان محلی نیز حضور داشتند، اظهار کرد: به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب‌تر، این جایگاه عرضه سوخت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم‌زمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی تسریع و تسهیل سوخت‌رسانی به مردم را از اولویت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن این جایگاه در مسیر اردبیل به سرچم و حجم بالای تردد در این محور با بهره‌برداری از این جایگاه، سوخت‌رسانی به مردم این استان مطلوب‌تر و ایمن‌تر انجام خواهد شد.

مدیر منطقه اردبیل تصریح کرد: این جایگاه، یکصدوبیست‌وچهارمین جایگاه منطقه اردبیل و هفدهمین مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان استان به‌شمار می‌رود که با وسعت ۱۲ هزار مترمربع و با برخورداری از چهار تلمبه و هشت نازل عرضه بنزین و چهار تلمبه و هشت نازل عرضه نفت‌گاز، موجب اشتغال‌زایی مستقیم ۳۵ نفر در این استان شده است.

کد خبر 468843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =