اعزام خودروهای راهسازی نفت و گاز مسجدسلیمان به مناطق برفگیر چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اعزام دو دستگاه لودر برای بازگشایی راه‌های دسترسی و رفع بحران در پی وقوع بارش برف در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عبدالعظیم فخرالدین در این باره گفت: در پی بارش شدید برف در استان چهارمحال و بختیاری و مسدود شدن راه‌های درون و برون‌شهری با درخواست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از استانداری‌های همجوار، یک دستگاه لودر و دو دستگاه تریلر کمرشکن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و یک دستگاه لودر اداره راهداری شهرستان لالی به‌سوی استان بحران‌زده چهارمحال و بختیاری اعزام شدند. 

وی افزود: این اقدام در پی درخواست مدیریت بحران استانداری خوزستان و دستور مساعد و موافقت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به‌منظور یاری رساندن به هموطنان انجام شد.

به گفته رئیس اداره ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار است این لودرها در اختیار مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری باشد و برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری تا رفع بحران فعالیت کنند. 

فخرالدین یادآور شد: هفته پیش و به‌دنبال بارش شدید برف و بوران در منطقه کوهستانی تاراز از توابع بخش چلو شهرستان اندیکا که سبب بسته شدن راه مواصلاتی و بین استانی مسجدسلیمان به شهرکرد و گیر افتادن خودروهای عبوری در برف و یخبندان شد، با درخواست مدیریت بحران این شهرستان یک دستگاه بولدوزر و یک دستگاه لودر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به این منطقه اعزام شدند و در امر بازگشایی این جاده راهبردی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را یاری کردند.

کد خبر 469142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =