اعزام گروه پزشکی به روستاهای همجوار منطقه عملیاتی خانگیران

کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت و گاز شرق اعلام کرد که دو گروه پزشکی به‌مدت دو روز به‌منظور ارائه خدمات تخصصی پزشکی به ۲۵ روستای همجوار منطقه عملیاتی خانگیران اعزام شدند و خدمات ارائه دادند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، فرشید خیبری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در تشریح این اقدام جهادی و ضمن اشاره به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت گفت: حضور گروه‌های جهادی در روستاهای همجوار منطقه عملیاتی خانگیران یکی از برنامه‌های کمیته مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت است که با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور اجرا شد.

وی حضور گروه‌های پزشکی در مناطق محروم را در رضایتمندی مردم این منطقه بسیار مؤثر دانست و افزود: انجام این نوع اقدام‌های جهادی در چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بی‌شک سبب خرسندی و رضایت هموطنان  در این مناطق کم‌برخوردار  است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق تصریح کرد: اگر چه مسئولیت و اولویت اولیه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق تامین و تولید گاز استان‌های شمال و شمال شرق کشور است که از این وظیفه هم سربلند بیرون آمده است، با این حال حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و این موضوع همواره مورد تأکید مقام عالی وزارت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که بر حوزه مهم مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های تابع تأکید ویژه و حمایت کامل دارد.

خیبری همچنین از همکاری فرمانداری شهرستان سرخس، بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور، بخشدار مرزداران و دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در برنامه‌ریزی و برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

کد خبر 469147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =