نخستین نشست شورای اداری مدیریت اکتشاف برگزار شد

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در جریان مرور برنامه‌های اکتشافی این مدیریت، بر لزوم پیش‌روی بر اساس برنامه‌های از پیش تأیید شده تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، نخستین نشست شورای اداری مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با هدف مروری بر برنامه‌های اکتشافی، همچنین تأکید بر خط مشی رؤسا و مدیران طرح‌ها برای انجام امور و اتمام پروژه‎‌ها، با حضور مهدی فکور، مدیر اکتشاف، معاونین و رؤسای تمام ادارات، روز یک‌شنبه (۳۰ بهمن‌ماه) در سالن همایش‌های ساختمان ستادی مدیریت اکتشاف برگزار شد.

مهدی فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، ضمن تبریک مبعث خاتم‌الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) گفت: همه امور مربوط به انجام پروژه‌ها و طرح‌ها باید در زمانی مناسب و درخور خود پروژه‌ها انجام شود، همچنین برای بهبود عملکرد و پیشروی در انجام این پروژه‎‌ها باید از انسجام رفتار و دوری از پراکندگی سازمانی کمک گرفت.

وی تصریح کرد: نقش شورای پورتفولیو باید در همه برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت‌ها و طرح‌ها و پروژه‌های اکتشاف دیده و لحاظ شود و این شورا به‌عنوان بازو کارآمد مدیریت، وظیفه برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای طرح‌ها را به‌عهده دارد و همه مدیران طرح‌ها و پروژه‌ها موظف به پیشروی طبق همین برنامه‌های از پیش بررسی و تأیید شده هستند.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: تمامی معاونین و رؤسای صف و ستادی باید به همه‌ی بخش‌نامه‌ها و آئین‌نامه‌های مربوط به وظایف خود اشراف کامل داشته باشند، همچنین ضمن ایجاد ارتباط حسنه با کارمندان و دوری از تبعیض و فرق بین آنها، باید کارها را به شکلی پیش ببرند که همه‌ افراد حاضر در یک پروژه درگیر امور باشند و تقسیم کار میان آنها انجام شود تا افزون بر تسریع در پایان پروژه‌ها بستر مناسب برای پیشرفت و کسب تجربه برای آنها نیز فراهم باشد.

کد خبر 469398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =