اهداف و برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران تشریح شد/ بهره‌گیری از توان حداکثری برای تولید نفت و گاز

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران با رویکرد مرور اقدام‌های امسال و بررسی اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد نفت با حضور مدیرعامل شرکت، مدیران و رؤسای ستادی و مدیران عامل شرکت‌های تابع عصر روز یکشنبه (۲۱ اسفندماه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی نفت (کوشک) برگزار شد.

در این نشست محسن خجسته‌مهر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به بیان رویکردها و سیاست های این شرکت پرداخت و بر هم‌افزایی در بخش‌های مختلف برای رسیدن به اهداف کلان سازمانی تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه ۱۴۰۲ سال مهمی برای شرکت ملی نفت ایران است، اظهار کرد: در همه زمینه‌ها باید طبق برنامه اقدام‌های لازم انجام شود و در بحث تولید نفت و گاز نیز باید با همه توان برنامه‌ها و اقدام‌های مدنظر را پیش برد.

در این نشست همچنین محسن حقیقی‌مقدم، مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت به بیان رویکردها و برنامه‌های این مرکز برای تعالی مدیران پرداخت و هرمز قلاوند، مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران نیز برنامه‌های تولیدی این شرکت را تشریح کرد.

در بخش اصلی این نشست، احمد رجبی، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، برنامه‌ها و موارد مهم را که باید در شرکت‌های تابع و بخش‌های مختلف اجرایی شود تشریح کرد.

کد خبر 470306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =