پهنای باند ارتباطات مخابراتی تاسیسات اندازه‌گیری گاز بازرگان افزایش یافت

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از افزایش بستر مخابراتی و دیتای تاسیسات اندازه‌گیری گاز بازرگان از رادیوی ۲ مگا به فیبر نوری دفنی ۸ مگا خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی در این باره اظهار کرد: همسو با بهبود ارتباط مخابراتی و افزایش سرعت انتقال دیتا بین تاسیسات تقویت فشار و مراکز بهره‌برداری گاز با ستاد منطقه ۸، دیتای تاسیسات اندازه‌گیری گاز بازرگان از رادیوی ۲ مگا به فیبر نوری دفنی ۸ مگا افزایش یافت.

وی افزود: از مزایای این طرح بالا بردن سرعت و کیفیت انتقال دیتا و خطوط مخابراتی و پایداری سیستم بوده و به‌ دلیل دفنی بودن بستر فیبر نوری از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده، در نظر است افزایش پهنای باند و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در منطقه و تاسیسات و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله نیز انجام شود تا از این طریق زمینه امن و مطمئن را در سیستم‌های شبکه انتقال گاز ایجاد و به بالاترین استانداردها، تنوع و گستردگی خدمات مخابراتی و سامانه‌های کنترل از راه دور دست یابیم.

خدایی گفت: ارتقای بستر مخابراتی تاسیسات تقویت فشار گاز هشترود و تاسیسات تقویت فشار گاز مرند از ۲ مگای رادیو به ۸ مگا، تاسیسات تقویت فشار گاز سراب و تاسیسات اندازی‌گیری گاز جلفا از ۲ مگای رادیو به ۴ مگا نیز در دستور کار است.

وی اظهار کرد: هدف از این ارتقا تبدیل سیستم مخابراتی E۱ به MPLS مخابراتی به‌منظور بالا بردن پهنای باند و پایداری کارکرد سیستم‌های Data و Voice در ایستگاه‌های یادشده سطح منطقه است.

کد خبر 470408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =