ثبت رکوردی تازه در مصرف بنزین کشور/ مصرف ۱۳۱ میلیون لیتر بنزین در روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از ثبت رکوردی تازه در مصرف بنزین کشور طی روز شنبه (۲۷ اسفندماه) و رسیدن به رقم مصرف ۱۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور خبر داد.

علی‌اکبر نژادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اعلام کرد: در روز ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱، ۱۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۱۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: مقدار مصرف بنزین کشور در فاصله زمانی ۲۰ تا ۲۷ اسفندماه امسال به‌طور میانگین ۱۱۷ میلیون لیتر در روز بوده که این عدد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۱۳.۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: در این هفت روز دو روز رکورد جابه‌جا شده که یک رکورد متعلق به ۲۵ اسفندماه با ثبت عدد نزدیک به ۱۲۶ میلیون لیتر بنزین و دیگری متعلق به روز ۲۷ اسفندماه با ۱۳۱.۶ میلیون لیتر بوده است.

توزیع سوخت نوروزی بدون وقفه در حال انجام است

نژادعلی درباره آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای توزیع بنزین نوروزی و خدمات سوخت‌رسانی به هموطنان در این ایام گفت: ذخیره‌سازی مناسب سوخت انجام و تمهیدهای ویژه در انبارهای نفت نیز به خوبی پیش‌بینی شده و عرضه سوخت نوروزی بدون توقف امکان‌پذیر است، اما با توجه به آمار افزایش مصرف بنزین، از مردم خواهش می‌کنیم با مدیریت بهینه مصرف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را در ارائه خدمات مناسب به هموطنان یاری‌ کنند.

وی اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه با اعزام اکیپ‌های نظارتی به جایگاه‌های عرضه سوخت، فرآیند سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها از نزدیک مورد پایش قرار گرفته است و امیدواریم سوخت‌رسانی در این ایام را به نحو مطلوب سپری کنیم.

کد خبر 470489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =