۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
  • کد خبر: 470736
گزیده‌های نفتی هفته

اخبار مربوط به برگزاری آیین دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت، توزیع مستمر سوخت نوروزی، قدردانی رئیس‌جمهوری از کار جهادی وزارت نفت در بهره‌برداری از طرح‌های نفتی و گازی و ... را در گزیده‌های نفتی این هفته بخوانید.

برگزاری آیین دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت: این آیین با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه (۸ فروردین‌ماه) در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد. تصاویر این دیدار را می‌توانید اینجا ببینید.

توزیع مستمر سوخت نوروزی: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران این هفته هم در ادامه سوخت‌رسانی در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت داشت. براساس اعلام این شرکت، میانگین مصرف بنزین کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ (یکم تا هفتم فروردین‌ماه) ۱۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بوده و این مقدار در هفتم فروردین‌ماه امسال به ۱۲۲ میلیون لیتر هم رسیده است.

نوید رونق بیشتر صنعت پتروشیمی در ۱۴۰۲: مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رشد تولید را با عنایت به نام‌گذاری سال نو از سوی رهبر انقلاب، مهم‌ترین هدف صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۰ طرح پتروشیمی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه طبق برنامه‌ای که پیش روی این صنعت قرار گرفته، بیش از ۱۰ طرح را در سال ۱۴۰۲ در برنامه اجرا و آماده‌سازی برای افتتاح و بهره‌برداری خواهیم داشت، افزود: همچنین برنامه‌ها و اقدام‌های بسیار خیره‌کننده‌ای که سال پیش در حوزه دانش‌بنیان، در صنعت پتروشیمی با راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ثبت رسید، امسال استمرار می‌یابد.

دیگر خبرهاافزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران در دومین ماه ۲۰۲۳، قدردانی رئیس‌جمهوری از کار جهادی وزارت نفت در بهره‌برداری از طرح‌های نفتی و گازی، یک ساعت خاموشی در مجتمع گاز پارس جنوبی به احترام زمین، تحقق امکان دریافت روزانه ۶۰ هزار بشکه نفت سنتزی از سکوهای نفتی بهرگان و تکمیل عملیات حفاری یک حلقه چاه نفت در گستره مناطق نفت‌خیز جنوب از دیگر اخبار صنعت نفت در هفته جاری بودند.

کد خبر 470736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =