تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه‌های تعمیراتی منطقه ۴ عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز اعلام کرد که با تلاش و همدلی کارکنان، همه اهداف تعمیراتی این منطقه عملیاتی در سال ۱۴۰۱ محقق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، محمد کامل در دیدار نوروزی با رؤسای مراکز و ایستگاه‌های تابع این منطقه گفت: با همدلی، همکاری و تلاش همه مسئولان و کارکنان، سال ۱۴۰۱ سالی پربار و پر از تجربه‌های نو برای این منطقه بود، به‌طوری که ۱۰۰ درصد اهداف پیش‌بینی‌شده در این سال محقق شد.

وی افزود: پارسال با وجود مشکلاتی مانند بحران سرمای کم‌سابقه که سختی‌هایی نیز به همراه داشت، سالی توأم با موفقیت برای این منطقه بود و توانستیم با همت و کار مضاعف، با کمترین قطعی گاز در سطح منطقه، به بیشتر اهداف پیش‌بینی‌شده دست یابیم.

مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز با اشاره به تأمین منابع مالی و تجهیزات مورد نیاز پروژه‌ها و پیمانکاران بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای، همچنین تحقق پروژه‌های زیربنایی در زمینه سیستم‌های مدیریتی در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: پیشرفت قابل اعتنا و مهم در زمینه‌های ایمنی و بهداشت محیط، رسیدگی و نگرش نو به مسائل حریم با رعایت مسائل حقوقی آن، انعکاس پروژه‌ها و موفقیت‌های شرکت در رسانه‌ها و فعالیت‌ها در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی از جمله اقدام‌های این منطقه در سال ۱۴۰۱ است.

کامل با اشاره به اجرای شعار «تعمیر به جای تعویض» در سال ۱۴۰۱، مجموعه تلاش‌های انجام‌شده کارکنان منطقه در زمینه انتقال پایدار گاز را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: توانستیم به رشد قابل قبولی در حوزه تعمیرات شیرها دست یابیم و به کمک آن سال تعمیراتی ارزش‌مداری را سپری کنیم.

وی به نامگذاری امسال به‌عنوان مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و گفت: رشد تولید با کمک از بین بردن اتلاف‌ها محقق خواهد شد، از این رو باید از هرگونه اتلاف چه در منابع و چه در زمان جلوگیری کنیم.

کد خبر 470848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =