لزوم برنامه‌ریزی برای تولید انواع اوره‌ با استفاده از فناوری‌های نو جهان در پتروشیمی پردیس

مدیرعامل پتروشیمی پردیس بر استفاده از نانوفناوری و فناوری‌های روزآمد به‌منظور تولید انواع اوره‌های جدید و دوستدار محیط زیست تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی پردیس، سیدمحمدرضا میری لواسانی، در آیین تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه خود به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیرعامل پیشین اظهار کرد: شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های بازار بورس و سرمایه کشور در جایگاه بسیار مناسب و مهمی قرار گرفته است که حضور در این جایگاه را مرهون تلاش و زحمات مدیرعامل پیشین و گروه مدیریتی متخصص شرکت می‌دانم.

وی افزود: پذیرش این مسئولیت و رهبری چنین مجموعه‌ای بسیار سخت است زیرا اگر در روند رشد شرکت کوچک‌ترین چالش یا انحرافی ایجاد شود بدون تردید هم در بازار بورس و سرمایه و هم در تولید شرکت تأثیرگذار خواهد بود. امیدوارم با همراهی و کمک مدیران و متخصصانی که در این شرکت حضور دارند، روند رشد کنونی را ادامه دهیم و شاهد پیشرفت‌های بیشتری در مجموعه باشیم.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس با اشاره به اهمیت بالای تحقیق و توسعه در سازمان تأکید کرد: پژوهش، فناوری و توسعه از مهم‌ترین بخش‌های سازمان است، با توجه به مطالعات جدی که در این باره داشته‌ام، پیشنهاد می‌کنم امکان استفاده از نانوفناوری و فناوری‌های روزآمد بررسی و امکان‌سنجی شود تا به‌زودی به سمت تولید انواع اوره‌ و دوست‌دار محیط زیست حرکت کنیم.

میری لواسانی یادآور شد: امیدوارم با همکاری بخش‌های مختلف سازمان، سال ۱۴۰۲ موفق‌تر از پیش باشیم و شرکت پتروشیمی پردیس، درخشان‌تر از سال ۱۴۰۱، هم در بازار بورس و سرمایه و هم حوزه تولید جایگاه خود را در صدر شرکت‌های سودآور کشور تثبیت کند.

هر موفقیتی حاصل کار گروهی است

غلامرضا جمشیدی، مدیرعامل پیشین پتروشیمی پردیس نیز با تبریک انتصاب میری‌لواسانی گفت: هر موفقیتی در پتروشیمی پردیس به‌دست آمده حاصل کار تیمی و تلاش تک تک همکاران و مدیران در بخش‌های مختلف سازمان است و بنده به‌عنوان قطره‌ای از این دریا در کنار عزیزان حضور داشتم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از موفقیت‌های پتروشیمی پردیس در دو سال گذشته اظهار کرد: افزایش ظرفیت تولید با وجود قطعی گاز، افزایش قیمت میانگین اوره ایران در بازارهای جهانی با راه‌اندازی و راهبری کارگروه اوره ایران، افزایش میزان سودآوری شرکت، راه‌اندازی انبارهای مکانیزه کالا، توسعه بازار محصول اوره و کمک به دیگر شرکت‌های اوره‌ساز ایران برای فروش محصول، خرید سهام پروژه زیست محیطی همت و آغاز عملیات اجرایی آن، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان داخلی برای بومی‌سازی قطعات و تولید اوره دوست‌دار محیط زیست بخشی از دستاوردهایی است که با کمک همکاران عزیزم در بخش‌های مختلف به ثمر رسیده است.

مدیرعامل پیشین پتروشیمی پردیس با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید پتروشیمی پردیس اذعان کرد: امیدوارم با همدلی و هم‌صدایی در میان کارکنان و گروه مدیریتی پتروشیمی پردیس، شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهایی تازه در شرکت باشیم.

کد خبر 471290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =