شعار و پوستر بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت رونمایی شد

پوستر بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ تولید فناورانه، مصرف بهینه» رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در طراحی این پوستر از نماد سرو استفاده شده است. سـرو نماد ایستادگی، آزادگی و سرافرازی، از اصیل‌ترین، قدیمی‌ترین و مهم‌ترین نمادهای ایرانی است، همچنین از نماد سرو ایرانی (بته‌ جقه) که به‌ لحاظ فرم شبیه قطره نفت است، استفاده شده است.

شعار و پوستر بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت رونمایی شد

در این طرح از دایره‌هایی به رنگ فیروزه‌ای به‌عنوان یک رنگ اصیل ایرانی استفاده شده است. در این طرح ایجاد نشانه‌هایی از مجموعه اکتشاف تا پالایش و تولید محصولات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و حمل‌ونقل همراه با نیروی انسانی متخصص (خانم و آقا) مشاهده می‌شود.

در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت بیش از هزار و ۵۰۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادستی نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و سایر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود  و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه صنعت نفت به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

کد خبر 471502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =