بازدید مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب از طرح‌های آماده بهره‌برداری در خوزستان

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به خوزستان از طرح‌های ملی قابل بهره‌برداری در محدوده عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، علیرضا دانشی روز چهارشنبه (۳۰ فروردین‌ماه) به همراه جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور در شرکت نفت و گاز آغاجاری از طرح ملی افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای واحد بهره‌برداری رامشیر بازدید کرد.

وی اجرای موفق این پروژه را حاصل تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی مجموعه مدیریت و کارشناسان شرکت آغاجاری دانست و در ادامه این بازدید با حضور در پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ایثار و مجموعه تراکم گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ از روند تکمیل این پروژه‌ها دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب با قدردانی از حمایت‌های وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در اجرای این پروژه‌های ملی گفت: ساخت و راه‌اندازی این دو پروژه با توان مجموعه هلدینگ خلیج‌فارس و نگاه به پیمانکاران داخل انجام شد که ان‌شاءالله در آستانه سفر رئیس دولت سیزدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این بازدید جواد تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، غلامرضا نورانی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و  جمعی از مدیران و رؤسای شرکت نفت و گاز آغاجاری حضور داشتند.

کد خبر 471522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =