اقدام‌های انجام‌شده در خوزستان به‌ویژه در بخش نفت افتخارآمیز است

رئیس‌جمهوری با تأکید بر پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت، از اقدام‌های انجام‌شده در اجرای مصوبات دور نخست سفر به خوزستان به‌ویژه در حوزه نفت، آب و برق قدردانی کرد و آن را افتخارآمیز دانست.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی در نشست عصر یکشنبه (۱۰ اردیبهشت‌ماه) هیئت دولت با اشاره به استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس از زحمات و تلاش‌های سیدرضا فاطمی‌امین و همکارانش در این وزارتخانه قدردانی کرد.

وی ارائه تذکر، طرح سؤال و استیضاح را از اختیارهای مجلس دانست و با بیان اینکه به هیچ‌وجه عمل نمایندگان به وظایف نمایندگی را جلوه اختلاف میان قوا تلقی نمی‌کنیم، در عین حال افزود: امروز بیش از همیشه همراهی و همکاری و همدلی قوا برای حل مسائل کشور و گره‌گشایی از امور مردم ضروری است.

رئیس‌جمهوری با یادآوری سالروز صدور فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری به سران قوا برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال ۱۳۸۰، نظارت را از ابزارهای مؤثر مدیریتی در پیشگیری و مقابله با فساد، ناکارآمدی و ناهنجاری دانست.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار روز یکشنبه (دهم اردیبهشت‌ماه) جمعی از کارگران و اعضای تشکل‌های کارگری، بخش‌های مربوطه را مکلف به تشکیل کارگروهی برای پیگیری این موضوع کرد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت تالاب شادگان برای ایجاد اشتغال و تبدیل شدن به قطب اقتصادی و گردشگری در خوزستان به مسئولان ذیربط ماموریت داد طرح توسعه شادگان را با جدیت و فوریت پیگیری کند.

رئیس‌جمهوری با تأکید بر پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت، از اقدام‌های انجام‌شده در اجرای مصوبه‌ها دور نخست سفر به خوزستان به‌ویژه در حوزه نفت، آب و برق قدردانی کرد و آن را افتخارآمیز دانست.

کد خبر 471889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =